مجاهدین فرهنگی

وبلاگ مطالب و مقالات مهدوی،صهیونیسم شناسی و فرهنگی

مجاهدین فرهنگی

وبلاگ مطالب و مقالات مهدوی،صهیونیسم شناسی و فرهنگی

مجاهدین فرهنگی
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
این وبلاگ با مطالب و مقالات مهدوی،صهیونیسم شناسی و فرهنگی قصد آگاه سازی و تعجیل در فرج
منجی موعود(عج) دارد.قطعا نظرات،انتقادات و پیشنهادات شما راهگشای ماست.
آخرین نظرات
  • ۲ خرداد ۹۴، ۱۹:۰۷ - █▄█ █ █▀█ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ ) █▄█ █ █▀█
    خیلی زیبا بود
۰۹ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۰۸

اونجلیسم،مرکب شیطان

صهیونیسم مسیحى واژه اى است که براى شاخه افراطى پروتستان هاى آمریکایى به کار مى رود. این گروه به جهت حمایت از اسرائیل، بدین نام مشهور شده اند. و اما مسیحیت به سه شاخه کاملا جدا و مخالف یکدیگر یعنى کلیساى کاتولیک روم، ارتدکس و پروتستان تقسیم شده است . این سه کلیسا در اعتقادات دینى و مراسم عبادى کاملا از یکدیگر جدایند و مانند سه دین مختلف عمل مى کنند و حتى انجیل کلیساى پروتستان با انجیل کلیساى کاتولیک تفاوت زیادى دارد. یکى از ویژگى هاى کلیساى پروتستان رابطه بسیار نزدیک آن ها با دولت هاى اروپایی مى باشد و این دولت ما براى ترویج مسیحیت پروتستان از مبلغان خود در کشورهاى جهان سوم حمایت هاى گسترده مالى، تبلیغاتى و سیاسى مى کنند؟ به عنوان مثال در انگلیس، دولت و کلیساى پروتستان از هم جدا نیست و ملکه انگلیس در رأس دولت و کلیسا قرار دارد.



بسم الله الرحمن الرحیم

در یک قرن گذشته جریان جدیدى که در بین پروتستان ها فوق العاده قدرتمند شده است، مکتب نوظهور "مبلغان انجیل مى باشد. قبل از جنگ جهانى دوم این مکتب نوظهور به بنیادگرایى معروف وشعار آن ها بازگشت به انجیل و تغییر جامعه با تحول فرهنگى بود و هدف آن ها به وجود آوردن حکومت در آمریکا بر مبناى بنیادهاى انجیل مى باشد. بعد از جنگ جهانى دوم، بنیاد گرایان آمریکایى خود را مبلغان انجیل معرفى کردند و با استفاده گسترده از وسایل ارتباطات جمعى توانستند در جامعه آمریکا نفوذ فراوانى به دست آورند و اکنون این جریان قدرتمندترین و فعال ترین تشکیلات دینى در آمریکا محسوب مى شود و در مراکز سیاسى این کشور نفوذ زیادى دارند.

اصول و مبانى جریان مبلغان انجیل در آمریکا و انگلیس، حمایت همه جانبه عقیدتى و سیاسى از صهیونیسم مى باشد و آن ها اعتقاد دارند که پیروان کلیساى پروتستان براى ظهور دوباره مسیح باید چند خواسته مسیح را که در تفاسیر انجیل در قرن بیستم به عنوان پیشگویى هاى انجیل بیان شده، عملى نمایند . این جریان نو ظهور در پروتستانیسم با عنوان خواسته هاى مسیح شهرت دارد . پیروان این مکتب خود را از مبلغان انجیل مى دانند و اعتقاد دارند پیروان این مکتب، مسیحیان دوباره تولد یافته مى باشند که فقط اینان اهل نجات خواهند بود و دیگران هلاک خواهند شد. از ویژگى هاى ممتاز پیروان این مکتب اعتقاد راسخ و تعصب خاص به صهیونیسم مى باشد و تعصب این مسیحیان به صهیونیسم بیش از صهیونیست هاى یهودى مقیم اسرائیل و آمریکا مى باشد . مطابق اعتقادات مکتب فوق به وسیله پروتستان ما حوادثى باید به وقوع بپیوندد تا مسیح دوباره ظهور نماید و پیروان این مکتب وظیفه دینى دارند براى تسریع در عملى شدن این حوادث کوشش نمایند. حوادثى که توسط آن ها باید عملى شوند، عبارتند از:

1- یهودیان از سراسر جهان باید به فلسطین آورده شوند و کشور اسرائیل در گستره اى از رودخانه نیل تا رودخانه فرات به وجود آید و یهودیانى که به اسرائیل مهاجرت نمایند، اهل نجات خواهند بود.

2- یهودیان باید دو مسجد اقصى و صخره در بیت المقدس را منهدم کنند و به جاى این دو مسجد مقدس مسلمانان، معبد بزرگ را بنا نمایند (ا ز سال1967تا به حال دو مسجد اقصى و صخره در بیت المقدس بیش از صد بار مورد حمله یهودیان و مسیحیان صهیونیست قرار گرفته است).

3- روزى که یهودیان مسجد اقصى و مسجد صخره در بیت المقدس را منهدم کنند، جنگ نهایى مقدس (آرماگدون) به رهبرى آمریکا و انگلیس آغاز شده، در این جنگ جهانى تمام جهان نابود خواهد شد.

4- روزى که جنگ آرماگدون آغاز شود، تمامى مسیحیان پیرو اعتقادات عملى نمودن خواسته هاى مسیح که مسیحیان دوباره تولد یافته مى باشند، مسیح را خواهند دید و توسط یک سفینه عظیم از دنیا به بهشت منتقل مى شوند از آن جا همراه با مسیح، نظاره گر نابودى جهان و عذاب سخت در این جنگ مقدس خواهند بود.

5- در جنگ آرماگدون زمانى که ضد مسیح (دجال) در حال دستیابى به پیروزى است، مسیح همراه مسیحیان دوباره تولد یافته در جهان ظهور خواهد کرد و ضد مسیح را در پایان این جنگ مقدس شکست مى دهد و حکومت جهانى خود را به مرکزیت بیت المقدس برپا خواهد ساخت و معبدى که به جاى مسجد اقصى و صخره در بیت المقدس که توسط مسیحیان و یهودیان قبل از آغاز جنگ آرماگدون ساخته شده- محل حکومت جهانى مسیح خواهد بود.

6- دولت صهیونیستى اسرائیل با کمک آمریکا و انگلیس، مسجد اقصى و مسجد صخره در بیت المقدس را نابود خواهد کرد و معبد بزرگ به دست آنان در این مکان ساخته خواهد شد و این رسالت مقدس به عهده آن ها مى باشد.

7- این حادثه پس از سال 2000 میلادى حتماً اتفاق خواهد افتاد.

8- قبل از آغاز جنگ آرماگدون، رعب و وحشت جامعه آمریکا و اروپا را فرا خواهد گرفت.

9- قبل از ظهور دوباره مسیح، صلح در جهان هیچ معنى ندارد و مسیحیان براى تسریع در ظهور مسیح باید مقدمات جنگ آرماگدون و نابودى جهان را فراهم نمایند . رهبران مذهبى فرقه هاى پروتستان در ایالات متحده و انگلیس که به این مکتب نوظهور خواسته هاى مسیح اعتقاد دارند، در دهه 1990م اعتقادات یاد شده را به شدت در جامعه آمریکا و اروپا تبلیغ کرده اند و در 10 سال گذشته در آمریکا در این زمینه ده ها کتاب منتشر شده و فیلم هاى گوناگونى به نمایش درآمده اند. کشیش آمریکایى به نام هال لیندسى کتابى با عنوان در پیشگویی هاى انجیل جاى آمریکا کجاست " را تألیف کرده که یکى از پرفروشترین کتاب هاى سال 2001 در آمریکا به شمار آمده است. در این کتاب نقش دولت واشنگتن در جنگ آرماگدون بیان شده است . نویسنده در این کتاب اثبات نموده است که دولت آمریکا جنگ آرماگدون را رهبرى خواهدکرد و مخالفان مسیح در سراسر جهان را که قبل از آغاز این جنگ باعث ایجاد رعب و وحشت در جهان شده اند، شکست خواهد داد. در این جنگ مقدس، دولت انگلیس همکار آمریکا خواهد بود. دولت آمریکا در اوج جنگ سرد، موشک هاى هسته اى قاره پیماى خود را شمشیرهاى جنگ مقدس نامیده بود. پیروان این مکتب در یک دهه گذشته تبلیغ کرده اند که عملیات طوفان صحرا علیه عراق در سال 1991 فراهم کردن مقدمه براى جنگ آرماگدون بوده است.

مسیحیان صهیونیست از فرقه پروتستان ها در آمریکا و انگلیس اعتقاد دارند که مسیح همیشه در امور خاورمیانه به سود دولت اسرائیل مداخله نموده است و اعلام مى دارند که خواست دولت اسرائیل در حقیقت خواست مسیح مى باشد و مذاکرات صلح در خاورمیانه بیهوده است و تأسیس کشور اسرائیل بزرگ از رودخانه نیل تا رودخانه فرات، خواست مسیح مى باشد که به زودى عملى خواهد شد. صهیونیست هاى یهودى هم مطابق اعتقاد به مجموعه قوانین دینى خود تلمود به مکتب خواسته هاى خدا اعتقاد دارند و مطابق این اعتقاد، آن ها برنامه اى را اجرا مى نمایند که با کمک دولت هاى آمریکا و انگلیس و دیگر کشورهاى غربى بتوانند دو مسجد مقدس اقصى و صخره در بیت المقدس را تخریب کرده، کشور اسرائیل بزرگ را با نابودى کامل کشورهاى اسلامى به وجود آورند . به همین منظور میان صهیونیست هاى یهودى و صهیونیست هاى مسیحى از فرقه پروتستان ها اتحاد و هماهنگى کامل وجود دارد و مسیحیان پیرو اعتقاد خواسته هاى خدا را همواره اظهار مى دارند، هر عملى که از سوى دولت اسرائیل انجام مى شود در حقیقت از سوى مسیح طراحى شده است و باید توسط مسیحیان سراسر جهان مورد حمایت قرار گیرد . به لطف حمایت همه جانبه جهان مسیحى غرب از دولت تل آویو، اکنون ذخایر عظیم موشک هاى هسته اى و انواع و اقسام تسلیحات شیمیایى و میکروبى در اسرائیل وجود دارد و در واقع، رژیم صهیونیستى را به یک انبار مهمات و پادگان نظامى جهان مسیحى ایالات متحده آمریکا وغرب تبدیل کرده اند . البته هدف استراتژیک جهان مسیحى غرب این است که کشورهاى اسلامى را در زمینه هاى اقتصادى و نظامى براى همیشه ضعیف نگاه دارند.

یک نویسنده آمریکایى در سال 997 1 کتابى با عنوان خیانت به بیت المقدس را تألیف نمود که در آن هر نوع مذاکره صلح با فلسطینیان را خیانت به تعلیمات انجیل و خواسته هاى مسیح مى داند و این مطلب را به خوانندگان القا مى نماید که مسیح با آغاز هزاره سوم و قبل از سال 2007 م ظهور خواهدکرد و اسراییل بزرگ را از نیل تا فرات به وجود خواهد آورد . در این کتاب ها تبلیغ مى گردد که براى تعجیل ظهور مسیح، مسیحیان باید کشور بابل را- که عراق کنونى مى باشد- نابود کنند و رودخانه فرات باید کاملا خشک گردد . گفتنى است که آن ها جنگ آ رماگدون را جنگ فرات نیز مى نامند .

رهبران دینى صهیونیسم مسیحى تبلیغات گسترده اى در این باره انجام داده اند . در یک نظرسنجى که توسط خبرگزارى آسوشیتدپرس در سال 1997 انجام شد، اعلام گردید 25 درصد جمعیت آمریکا اعتقاد راسخ دارند که با آغاز هزاره سوم، جنگ جهانى آرماگدون در محل فلسطین آغاز خواهد شد و این جنگ تا مدت هفت سال ادامه خواهد داشت. در اثر این جنگ دنیا نابود مى شود و در پایان این جنگ هفت ساله که آن ها آن را مصیبت بزرگ براى کلیسا و مسیحیان مى دانند، مسیح همراه مسیحیان دوباره تولد یافته ظهور خواهد کرد و دجال را شکست مى دهد و حکومت جهانى خود را با مرکزیت بیت المقدس تشکیل خواهد داد. به همین منظور آن ها معبد بزرگ را که موجب جنگ آرماگدون مى شود معبد مصیبت بزرگ مى نامند . مطابق اعتقادات صهیونیسم مسیحى، غیر از معتقدان به خواسته هاى مسیح ، تمامى مردم جهان، چه مسیحى و چه غیر مسیحى، به دست دجال کشته خواهند شد. ارتش صهیونیستى در سال1967 بخش شرقى بیت المقدس را تصرف کرد و مسجد اقصى و مسجد صخره به دست صهیونیست هاى یهودى اشغال گردید . بعد از آن، رژیم تل آویو همواره اعلام کرد که بیت المقدس پایتخت ابدى اسراییل است. به همین منظور صهیونیست ها 87 درصد بخش شرقى بیت المقدس را تصرف کرد ه اند و مردم فلسطین حق ندارند در بخش شرقى این شهر، خانه سازى کنند و حتى خانه هاى فلسطینى ها در این بخش شهر مرتب تخربب مى گردد و یهودیان در آن جا ساکن مى شوند . صهیونیست ها زیر محوطه مسجد اقصى و مسجد صخره را کاملاً حفارى کرده اند.

صهیونیست هاى مسیحى و یهودى مقیم فلسطین اشغالى و آمریکا اعلام نموده اند که آن ها سقف و ستون هاى معبد بزرگ را آماده کرده اند و مى توانند در کوتاه ترین مدت معبد بزرگ را در جاى مسجد اقصى و مسجد صخره احداث نمایند. آن ها نقشه معبد بزرگ را در روى جلد کتاب هایى که در این موضوع نوشته شده است چاپ کرده اند.

رهبران صهیونیسم مسیحى و یهودى خود اعلام کرده ا ند مطابق تفسیر مکاشفه یوحنا در انجیل، صهیونیسم رسالت الهى دارند و براى تأسیس دولت اسراییل بزرگ حق دارند علاوه بر سلب مالکیت فلسطینیان، حتى نسل کشى فلسطینیان و اعراب را انجام دهند. رهبران دینى پروتستان، مبلغان انجیل را از مسیحى کردن یهودیان منع مى کنند، چرا که مطابق اعتقادات آنان یهودیان از سراسر جهان باید به فلسطین مهاجرت نمایند و اسراییل بزرگ را تشکیل دهند و اقدام به ساخت معبد بزرگ نمایند . بیشتر مطلق یهودیان در جنگ آرماگدون توسط ضد مسیح کشته خواهند شد و تعداد اندکى که زنده خواهند ماند، با ظهور حضرت مسیح به وى ایمان خواهند آورد. تروریسم مقدس و مبلغان جنگجوى انجیل مکتب صهیونیسم مسیحى در کشورهاى پروتستان مخصوصاً در ایالات متحده آمریکا و انگلیس توسط مبلغان انجیل در سطح گسترده ترویج مى شود.

نویسنده معروف آمریکایى به نام گریس هالسل در دو کتاب معروف خود برنامه هاى مبلغان جنگجوى انجیل، مقیم آمریکا را به خوبى افشاکرده بود. نویسنده در این دو کتاب با عنوان پیشگوى و سیاست و مبلغان جنگجوى انجیل در بستر جنگ هسته اى برنامه هاى مشترک دولت هاى آمریکا، انگلستان و اسراییل با همکارى مبلغان انجیل را براى به وجود آوردن اسراییل بزرگ تشریح مى کند. هالسل که از کارمندان برجسته دفتر ریاست جمهورى آمریکا بود اتحاد محرمانه بین مبلغان انجیل در آمریکا و انگلیس با اسراییل را آشکار مى نماید.

تأثیر تبلیغات گسترده دستگاه هاى ارتباط جمعى آمریکا که کاملاً تحت کنترل صهیونیست ها مى باشند، مردم آمریکا را به زود باورترین مردم جهان تبدیل کرده وحادثه 11 سپتامبر هم کینه و نفرت مردم آمریکا و جهان غرب را به خاطر تبلیغات هدایت شده، علیه اعراب و مسلمانان برانگیخته است .

صهیونیست ها و طرفداران آن ها که سال ها یک سلسله برنامه هاى دینى، فرهنگى، اجتماعى، و سیاسى خود را تبلیغ مى کردند، با حادثه 11 سپتامبر 2001 بهترین فرصت را به دست آوردند تا برنامه هایشان را با سرعت بیشترى به مردم آمریکا و اروپا بقبولانند و در حال حاضر مى کوشند برنامه هاى خود را عملى نمایند. در دوران جنگ سرد، آمریکا اتحاد جماهیر شوروى سابق را امپراتوری شر معرفى مى کرد و بعد از جنگ سرد، دستگاه هاى ارتباط جمعى آمریکا ترس از مسلمانان را تبلیغ کردند و بعد از حادثه 11 سپتامبر، این تبلیغات علیه اسلام و مسلمانان جهان در دنیاى غرب به اوج خود رسیده است گروه هاى مسیحى پیرو اعتقاد خواسته هاى مسیح در آمریکا 100 میلیون پیرو دارند و آن ها در هر دو حزب بزرگ آمریکا یعنى جمهورى خواه و دموکرات صاحب نفوذ مى باشند و همراه صهیونیست هاى یهودى، دولت واشنگتن را کاملاً در اختیار دارند.

آمریکا و دیگر کشورهاى پروتستان و 1500 فرقه مسیحى حامل این اعتقاد در سطح جهان، براى جنگ آرماگدون تبلیغات گسترده انجام مى دهند و براى تسریع در ظهور مسیح کوشش مى نمایند، وضعیتى را پیش آورند که سراسر جهان نابود شود. نویسندگان غربى این اعتقادات را به عنوان تروریسم مقدس معرفى مى کنند. این گروه هاى مسلح مسیحى در آمریکا بعد از حادثه 11 سپتامبر از سوى اف بى اى متهم شده اند که در پخش سیاه زخم که یک اسلحه بیولوژیک مى باشد در آمریکا نقش داشته اند. سیاست دولت آمریکا نیز بر نبرد تمدن ها استوار است و آن ها خود را کدخداى دهکده جهانى اعلام کرده اند و به بهانه مبارزه با تروریسم مى کوشند سلطه خود را بر سراسر جهان گسترش دهند. ولى آمریکا در حال فروپاشى از داخل مى باشد و ریشه حوادث 11 سپتامبر در داخل خود آمریکا وجود دارد. گروه هاى صهیونیست مسیحى و یهودى در داخل آ مریکا روز به روز قدرتمندتر مى شوند و اکنون در واقع، دولت و مردم ایالات متحده آمریکا در دست این گروه ها گروگان مى باشند.
منبع:مرکز اطلاع رسانی اهل بیت

نظرات  (۱)

۰۹ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۱۳ علی کارگری
سلام 
وبلاگ زیبا و خوبی دارید ... 
مطلب خوبی بود ..ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً