مجاهدین فرهنگی

وبلاگ مطالب و مقالات مهدوی،صهیونیسم شناسی و فرهنگی

مجاهدین فرهنگی

وبلاگ مطالب و مقالات مهدوی،صهیونیسم شناسی و فرهنگی

مجاهدین فرهنگی
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
این وبلاگ با مطالب و مقالات مهدوی،صهیونیسم شناسی و فرهنگی قصد آگاه سازی و تعجیل در فرج
منجی موعود(عج) دارد.قطعا نظرات،انتقادات و پیشنهادات شما راهگشای ماست.
آخرین نظرات
  • ۲ خرداد ۹۴، ۱۹:۰۷ - █▄█ █ █▀█ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ ) █▄█ █ █▀█
    خیلی زیبا بود

۴۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

ایلّومیناتی (Illuminati) همان اتاق فکر برای رأس فراماسون یا بهتر بگوییم اتاق فکر شیطان است. کلیات تمامی تصمیمات برای تشکیل حکومت جهانی و سلطه بر جهان تحت عنوان تئوری توطئه، در ایلومیناتی طراحی، تدوین، سیاستگذاری و برنامه‌ریزی شده و جهت اجرا در کنفرانس سالانه‌ی بیلدربرگ (Bilderberg) که هر ساله با شرکت حدود 130 تن از بانکداران، سیاسیون، نظامی‌ها و اصحاب رسانه تشکیل می‌گردد، دیکته و ابلاغ می‌شود.  

 

 

 

Iranpn - سازمان‌های اداره‌ کننده‌ی جهان: Illuminati   - ایلّومیناتی، اتاق فکر شیطان/ فصل دوم  :

 

 

۸ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۴ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۳۳

در این قسمت پایانی،به بررسی موسیقی در خدمت شیطان پرستان و فعالیتها و مهمترین افراد آن پرداخته میشود.

نظر نیز فراموش نشود!

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۳۳

در این قسمت،علائم و نمادهای شیطان پرستی،اعمال در مراسمات شیطان پرستی،کتب شیطان پرستان و فیلمهای شیطان پرستی اشاره می گردد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۵۹

پیدایش این سؤال در ذهن هر خواننده یا محققی بسیار طبیعی و بدیهی است که اگر در چنین نشستی هیچ تصمیمی اخذ نمی‌گردد و هیچ مصوبه‌ای صادر نمی‌گردد، پس تصمیمات برای اداره‌ی جهان در کدام سازمان یا ارگان یا تشکیلاتی گرفته شده و به نقش‌آفرینان عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، رسانه‌ای و نظامی دیکته می‌شود؟ آیا در کاخ سفید امریکا، کاخ باکینگهام انگلیس، یا کاخ الیزه فرانسه، یا کاخ کرملین روسیه؟ و یا در CIA   و پنتاگون و یا در کمیته‌ای مشترک از سران؟ اما پاسخ منفی است. بلکه کلیه‌ی تصمیمات در سازمان مخوف دیگری به نام «Illuminati » که اتاق فکر شیطان است طراحی و اتخاذ می‌گردد.


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مرداد ۹۳ ، ۲۱:۵۴

مهدی(عج)در ادیان(قسمت دوم:هندو-بودا)

شاید از بقیه ادیان این دو دین باشد و مایه تعجب باشد که مهدی(عج)همه جا هست اما انگار کسی او را نمی خواهد...

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۱۴

بسم الله الرحمن الرحیم

5565654


می بیتی...نگاهشان به ماست.

در راهی که شهدا رفته اند،چه کرده ایم؟

اگر مایه افتخارشان نیستیم،مایه سرافکندگی و ناراحتی آنها نشویم...

آیا ما هم خود را فدای امام زمان(عج)و خداوند می کنیم؟

تمام عمرمان وقف دل صاحب زمان(عج)


عکس از مریدان علی(ع)


۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۳۴

وصیتنامه ی شهید حسین خرازی

4424234

بسم رب الصدیقین

خطاب به فرماندهان و رزمندگان اسلام:

- ما لشگر امام حسینیم، حسین وار هم باید بجنگیم، اگر بخواهیم قبر شش گوشه امام حسین (ع) را در آغوش بگیریم کلامی‌ و دعایی جز این نباید داشته باشیم: «اللهم اجعل محیای محیا محمد و آل محمد و مماتی ممات محمد و آل محمد.»

- اگر در پیروزی‌ها خودمان را دخیل بدانیم این حجاب است برای ما، این شاید انکار خداست.

- اگر برای خدا جنگ می‌کنید احتیاج ندارد به من و دیگری گزارش کنید. گزارش را نگه دارید برای قیامت. اگر کار برای خداست گفتنش برای چه؟

- در مشکلات است که انسانها آزمایش می‌شوند. صبر پیشه کنید که دنیا فانی است و ما معتقد به معاد هستیم.

- هر چه که می‌کشیم و هر چه که بر سرمان می‌آید از نافرمانی خداست و همه ریشه در عدم رعایت حلال و حرام خدا دارد.

- سهل‌انگاری و سستی در اعمال عبادی تأناثثیر نامطلوبی در پیروزی‌ها دارد.

- همه ما مکلفیم و وظیفه داریم با وجود همه نارسایی‌ها بنا به فرمان رهبری، جنگ را به همین شدت و با منتهای قدرت ادامه بدهیم زیرا ما بنا بر احساس وظیفه شرعی می‌جنگیم نه به قصد پیروزی تنها.

- مطبوعات ما جنگ را درشت می‌نویسد، درست نمی‌نویسد.

- مسأله من تنها جنگ است و در همان جا هم مسأله من حل می‌شود.

- همواره سعی‌مان این باشد که خاطره شهدا را در ذهنمان زنده نگه داریم و شهدا را به عنوان یک الگو در نظر داشته باشیم که شهدا راهشان راه انبیاست و پاسداران واقعی هستند که در این راه شهید شدند.

- من علاقمندم که با بی‌آلایشی تمام، همیشه در میان بسیجی‌ها باشم و به درد دل آنها برسم.

وصیتنامه اول:

... از مردم می‌خواهم که پشتیبان ولایت فقیه باشند، راه شهدای ما راه حق است، اول می‌خواهم که آنها مرا بخشیده و شفاعت مرا در روز جزا کنند و از خدا می‌خواهم که ادامه‌دهنده راه آنها باشم. آنهایی که با بودنشان و زندگی‌شان به ما درس ایثار دادند. با جهادشان درس مقاومت و با رفتنشان درس عشق به ما آموختند. از مسئولین عزیز و مردم حزب‌الهی می‌خواهم که در مقابل آن افرادی که نتوانستند از طریق عقیده، مردم را از انقلاب دور و منحرف کنند و الان در کشور دست به مبارزه دیگری از طریق اشاعه فساد و فحشا و بی‌حجابی زده‌اند در مقابل آنها ایستادگی کنید و با جدیت هر چه تمامتر جلو این فسادها را بگیرید.

وصیت نامه دوم :

استغفرالله، خدایا امان از تاریکی و تنگی و فشار قبر و سوال نکیر و منکر در روز محشر و قیامت، به فریادم برس. خدایا دل شکسته و مضطرم، صاحب پیروزی و موفقیت تو را می‌دانم و بس. و بر تو توکل دارم. خدایا تا زمان عملیات، فاصله زیادی نیست، خدایا به قول امام خمینی [ره] تو فرمانده کل قوا هستی، خودت رزمندگان را پیروز گردان، شر مدام کافر را از سر مسلمین بکن. خدایا! از مال دنیا چیزی جز بدهکاری و گناه ندارم. خدایا! تو خود توبه مرا قبول کن و از فیض عظمای شهادت نصیب و بهره‌مندم ساز و از تو طلب مغفرت و عفو دارم ... می‌دانم در امر بیت المال امانتدار خوبی نبودم و ممکن است زیاده‌روی کرده باشم، خلاصه برایم رد مظالم کنید و آمرزش بخواهید.

و السلام

حسین خرازی -

1/10/1365

منبع:تبیان

 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۲۰

ان شا الله که این سلسله مقالات مهدی(عج)در ادیان جذاب باشد،اولین مقاله تحت عنوان مهدی(عج)در ادیان(قسمت اول:یهودیت)تقدیم شما می گردد.فرازهایی از کتب یهودیت که در آن منجی آخرالزمان(عج) و حکومت مهدوی اشاره دارد.این قسمت 14 بند دارد.


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۵۵


به نقل وعده صادق از گزارش شیعه آنلاین، شیخ «عبدالعزیز آل الشیخ» مفتی عربستان سعودی در آخرین اظهارات خود مدعی شد که شیعیان روز 27 رجب را عید مبعث نبوی می دانند در صورتی که اگر تاریخ را بررسی کنیم، این عید در 10 محرم واقع شده است!

  وی در ادامه افزود: "رافضی"ها تاریخ را به انحراف کشیده اند. آنها می گویند که 10 محرم روز قتل "حسین بن علی" است در صورتی که ما برای 10 محرم اعیاد فراوانی داریم!(زدن قبح شادی در عاشورا و خون حسین بن علی(ع))

مفتی آل سعود در ادامه گفت: از برادران اهل سنت در کشورهای مختلف درخواست داریم که تاریخ را از مکتب حاکم در عربستان بگیرند!

گفتنی است، «عبدالعزیز آل الشیخ»  در حالی این اظهارات را مطرح کرده که حتی در منابع تاریخی اهل سنت، سند تاریخی ندارد.

وی با طعنه به معصومین گفت: شیعیان مدعی هستند که حتی پیامبر (ص) به شهادت رسیده، ولی با مطالعه و بررسی ها مشخص شد که نه تنها پیامبر بلکه خانواده ی پیامبر هیچ کدام به شهادت نرسیده اند و همه به مرگ طبیعی رحلت کرده اند!

  مفتی اعظم سعودی در پایان افزود: در تاریخ اسلام ما، فقط یک شهیده داریم که آن هم توسط دایی ما به شهادت رسید! منظور از این شهیده "عایشه" و منظور از دایی "معاویه بن ابی سفیان" است.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۲۱


خاتمی اسلام را دارای خلا می‌دانست!


بررسی جریان فکری اصلاحات نیازمند توجه بیش از پیش پژوهشگران به خواستگاه نظریات آن است. نظریاتی که نقد بخشی از آن در فرمایشات رهبری معظم انقلاب در اسفند 1379 بیان گردید. خاتمی، گورباچف نیست، نکته کلیدی‌ای برای شناخت اهداف پشت پرده نظام استکباری برای براندازی جمهوری اسلامی ایران است. اهدافی که در روش‌های سید محمد خاتمی و گفتارهای او به شکل‌های مختلفی نمود پیداکرده است.
چندیست رسانه های وابسته به جریان موسوم به اصلاح طلب، با انتشار مطالبی در حمایت از خاتمی ، کوشیده اند وی را در اذهان عمومی زنده کرده و فردی مهم و تاثیرگذار در عرصه سیاسی کشور نشان دهند.

435334

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۰۰

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً