مجاهدین فرهنگی

وبلاگ مطالب و مقالات مهدوی،صهیونیسم شناسی و فرهنگی

مجاهدین فرهنگی

وبلاگ مطالب و مقالات مهدوی،صهیونیسم شناسی و فرهنگی

مجاهدین فرهنگی
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
این وبلاگ با مطالب و مقالات مهدوی،صهیونیسم شناسی و فرهنگی قصد آگاه سازی و تعجیل در فرج
منجی موعود(عج) دارد.قطعا نظرات،انتقادات و پیشنهادات شما راهگشای ماست.
آخرین نظرات
  • ۲ خرداد ۹۴، ۱۹:۰۷ - █▄█ █ █▀█ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ ) █▄█ █ █▀█
    خیلی زیبا بود

در این مقاله به شناساندن چهره پپسی و کوکاکولا سعی داریم.دو شرکت بزرگ و رقیب نوشابه سازی که هردو وابسته به صهیونیسم جهانی هستند.

از شما دعوت میکنیم این مقاله را نیز بخوانید و لطفا نظر دهید:


پپسی‌ (در گذشته پپسی‌کولا) نام یک نوع نوشابه کولای گازدار پرطرفدار است که تا سال ۱۹۶۵ توسط شرکت پپسی کولا تولید می‌شد. از سال ۱۹۶۵ در پی ادغام شرکت پپسی کولا و شرکت فریتو-لی، این محصول توسط شرکت پپسی‌کو تولید می‌شود.

این محصول هم‌اکنون در کنار سایر محصولات شرکت پپسی‌کو مانند پپسی رژیمی(dietپپسی کریستال، پپسی لیمویی، پپسی آبی، پپسی طلایی و پپسی مکس که هرکدام طعم و مشخصات خاص خود را دارند تولید می‌شود. همواره رقیب اصلی پپسی، کوکاکولا بوده است.

نوشابه پپسی اولین بار در سال ۱۸۹۳ توسط داروساز جوانی به نام کیلب برادهم اهل نیوبرن در ایالت کارولینای شمالی در کشور آمریکا معرفی شد. هدف برادهم از تولید این نوشیدنی درمان درد معده بود.

پپسی‌کولا نام شرکتی آمریکایی است که در سال 1898 توسط داروساز جوانی به نام کیلب برادهم اهل نیوبرن در ایالت کارولینای شمالی در کشور آمریکا بنیانگذاری شد. این شرکت در زمینه تولید انواع نوشیدنی‌های غیر الکلی فعالیت داشت که پپسی معروف‌ترین آن‌هاست. این شرکت در سال ۱۹۶۵ با شرکت فریتو‌لی ادغام شد و شرکت پپسی‌کو بوجود آمد.

در دسامبر 2012 اعلام شد که پپسی شیرین کننده های مصنوعی پپسی رژیمی را با هدف افزایش سهم بازارش از این نوع نوشابه ها اصلاح خواهد کرد.

 

کوکاکولا همواره با تصمیم اتحادیه عرب برای تحریم اسرائیل مخالفت می کند چرا که این شرکت از سال 1966 میلادی جزو سرسخت ترین حامیان اسرائیل است.

 

 برعکس کوکاکولا:

کوکاکولا

 

لا محمد،لا مکه

* کوکاکولا همواره با تصمیم اتحادیه عرب برای تحریم اسرائیل مخالفت می کند چرا که این شرکت از سال 1966 میلادی جزو سرسخت ترین حامیان اسرائیل است.

* کوکاکولا صاحب دامپروری و مناطق صنعتی در شهرک های غیر قانونی اسرائیلی می باشد.

* شرکت خوشگوار مشهد با پرداخت هر ساله بیش از 1/5 میلیارد تومان به یکی از شعب کوکاکولا، محصولات این شرکت را تولید و پخش می کند.

 

توهین دیگر محصول اسرائیلی کوکاکولا به اسلام:

عده ای با لباس ها و کلاه های منقوش به آرم کوکاکولا در حال نماز خواندن هستند.

سجده با..

 می دانید PEPSI  مخفف چیست؟

 

 

یعنی: هر پنی(کوچکترین واحد پول در آمریکا و انگلیس) را بپرداز تا برای اسرائیل ذخیره شود!!!

آیا از این به بعد باید با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، نوشابه کوکاکولا و پپسی کولا نیز بنوشیم؟!

استفتائات امام خامنه ای(دام ظله العالی) :

سوال: آیا وارد کردن و ترویج کالاهای اسرائیلی جایز است ؟
جواب: واجب است افراد از وارد کردن و ترویج کالاهایی که دولت حقیر اسرائیل از ساخت و فروش آن  منتفع می شود خودداری کنند .
سوال : آیا برای مسلمانان خرید کالاهای اسرائیلی که در سرزمین اسلامی به فروش می رسند جایز است ؟
جواب: بر آحاد مسلمین واجب است که از خرید و استفاده از کالاهایی که سود تولید و فروش آنها عاید صهیونیست ها که با اسلام و مسلمین در حال جنگ هستند ، می شود ، اجتناب کنند .
(سوالات بخش
»تجارت با غیر مسلمان«  کتاب اجوبة الاستفتائات مقام معظم رهبری بر این مسائل اختصاص داده شده است که خواندنش مفید و آگاه کننده است.)

 

استفاده از جنین در محصولات پپسی !


گاف یک سناتور آمریکایی در ایالت اوکلاهاما فاش کرد که شرکت‌های پپسی، کرافت و نستله از جنین‌های سقط شده به عنوان طعم‌دهنده نوشیدنی‌های خود استفاده می‌کنند و روزانه میلیون‌ها نفر در سراسر جهان، از این نوشیدنی‌ها استفاده می‌کنند.  براساس گزارش نچرال نیوز، اظهارات سناتور رالف شورتی در مورد پیامدهای اخلاقی این عمل و تاکید بر اینکه ایالت اوکلاهاما درصدد صدور قانون جدیدی برای ممنوعیت این اقدام است، ناظران اجتماعی را با این سوال مواجه کرده است که مگر تا پیش از این، چنین اقدامی از سوی پپسی، نستله و کرافت انجام می‌شده است؟!  تصویری دلخراش از یک جنین است که کبد وی برای استفاده در طعم‌دهنده‌ها، توسط کارکنان آزمایشگاه شرکت پپسی از بدن وی خارج شده است.
براساس این گزارش، خبرگزاری آسوشیتدپرس و روزنامه
O'Collegian برای اولین بار این خبر را منتشر و عنوان کردند: شورتی بعد از این اظهارات، پاسخی به تماس‌های آنها برای توضیح در مورد این مسئله نمی‌دهد. سرانجام رادیوی تولسا موفق شد با سناتور تماس بگیرد و او در این مصاحبه عنوان کرد: تحقیقات نشان می‌دهد که این سه شرکت با استفاده از کبد جنین‌های سقط شده، به ایجاد طعم دهنده برای نوشیدنی‌های خود اقدام می‌کنند.  سناتور شورتی در این مصاحبه رادیویی همچنین عنوان کرد: »ما قصد نداریم اجازه دهیم که تولید این نوع کالاها در اوکلاهاما صورت بگیرد.«  براساس اذعان نشریات اسرائیلی، پپسی و نستله از حامیان مالی رژیم صهیونیستی هستند.  جمهوری اسلامی 90/11/12

 

کوکاکولا و پپسی، نجس و حرام است

به نوشته مجله فرانسوی لی پوئن، "مؤسسه مصرف ملی فرانسه"، نوشابه های پپسی و کوکاکولا را به علت داشتن الکل از لیست محصولات حلال خارج کرد.
در واکنش به این اعلام، "میشل بیبین"، مدیر امور علمی و مقرراتی شرکت "کوکاکولا" در فرانسه وجود الکل در فرمول تولید کوکاکولا را امری طبیعی دانست و با اعلام اینکه این امر از سوی مقامات دولتی به رسمیت شناخته شده است، تعجب مردم از وجود این مقدار الکل در نوشابه‌‏ها را محکوم کرد!    «یالثارات 91/4/14»

منابع:

ویکی پدیا 

www.teh-valfajr.ir

 

 

 

 

 

 

نظرات  (۱)

امروز
چشمهای ما
تنها یک پنجره
و یک روشنایی
به نام نور محمدی را می شناسد .
امروز
 تنها یک آسمان
و یک گل
به نام گل محمدی را می شناسد.
امروز
 تنها به یک شمیم
 و یک عطر
به نام عطر محمدی خو گرفته است
از این روست
 که مقاوم ایستاده ایم
و رو به یک پنجره و آسمان داریم
و در باغچه دستان همه مان
تنها یک گل روییده است.
دریا
ترانه ی تو را می خواند
زمین
 آرزوی پاکی تو را دارد
و من
بر ماسه های ساحل دریا
می نویسم
جهان به مهربانی تو زنده است
یا محمد
عیدتون مبارک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً