مجاهدین فرهنگی

وبلاگ مطالب و مقالات مهدوی،صهیونیسم شناسی و فرهنگی

مجاهدین فرهنگی

وبلاگ مطالب و مقالات مهدوی،صهیونیسم شناسی و فرهنگی

مجاهدین فرهنگی
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
این وبلاگ با مطالب و مقالات مهدوی،صهیونیسم شناسی و فرهنگی قصد آگاه سازی و تعجیل در فرج
منجی موعود(عج) دارد.قطعا نظرات،انتقادات و پیشنهادات شما راهگشای ماست.
آخرین نظرات
  • ۲ خرداد ۹۴، ۱۹:۰۷ - █▄█ █ █▀█ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ ) █▄█ █ █▀█
    خیلی زیبا بود

به نقل از روزنامه ایران-دادستان تهران سرانجام درباره پرونده زنجانی اطلاع رسانی نمود.

او اعلام کرد که پرونده زنجانی بزرگترین پرونده دستگاه قضا یعد انقلاب است و حجم آن سه برابر پرونده مه آفرید خسروی است و گفت:زنجانی در سیستم نقل و انتقال بین المللی بین بانکی پیغام میداد که پول واریز شده اما هیچ پولی در حساب نیامده بود و این موضوع فقط یک پیغام بود.

او درباره پرونده زنجانی گفت که پرونده او در سه حوزه،کارگزاری ارز،نفت و تجارت می باشد و او در هر سه حوزه فعالیت های زیادی انجام داد و در بخش تجاری فعالیت های زیادی  در دوبی و کیش انجام داده و دغدغه اصلی ما برگرداندن این وجوه است.

بابک زنجانی هم از دی ماه سال گذشته در بازداشت به سر می برد و آخرین خبر درمورد پرونده او حاکی بر این است که در ازای وصول نشدن چک ارزی 2 میلیارد یورو وی به وزارت نفت،اموالش در داخل و خارج از کشور مصادره میشود.

او درباره معوقه های بانکی و بدهکاران طلایی که بیش از 70 هزار میلیارد تومان به بانکها بدهکارند و تلاشی برای پرداخت آن نمی کنند گفت که این درست نیست که بدون ضمانت نامه کافی وام کلان دهند و بعد از قوه قضائیه به موضوع ورود کند.


نظرات  (۱)

۲۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۳:۵۳ علیرضا رحمت آبادی
جالب بود مرسی که به وبلاگم سرزدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً