مجاهدین فرهنگی

وبلاگ مطالب و مقالات مهدوی،صهیونیسم شناسی و فرهنگی

مجاهدین فرهنگی

وبلاگ مطالب و مقالات مهدوی،صهیونیسم شناسی و فرهنگی

مجاهدین فرهنگی
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
این وبلاگ با مطالب و مقالات مهدوی،صهیونیسم شناسی و فرهنگی قصد آگاه سازی و تعجیل در فرج
منجی موعود(عج) دارد.قطعا نظرات،انتقادات و پیشنهادات شما راهگشای ماست.
آخرین نظرات
  • ۲ خرداد ۹۴، ۱۹:۰۷ - █▄█ █ █▀█ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ ) █▄█ █ █▀█
    خیلی زیبا بود

ابوبکر البغدادی سرکرده داعش در اظهاراتی بر ویران نمودن کعبه با توجیه اینکه مسلمانان نباید سنگ را پرستش کنند، تعهد کرد.
به نقل از وعده صادق از  گزارش مشرق، چند روز پیش موضع گیری یکی از سرکردگان داعش درباره لزوم ویرانی کعبه بسیار خبرساز شده بود. اما منابع موثق امروز خبری را منتشر کرده اند که رویکرد افراط گرایانه و ضد اسلامی گروه تروریستی داعش را بیش از پیش نمایان می کند.

منابع عراقی در این باره اعلام کرد: "ابوبکر البغدادی" سرکرده داعش روز گذشته (شنبه) در اظهاراتی بر لزوم ویران نمودن کعبه تاکید کرد و افزود: اصول و عقاید اسلامی به ما اجازه پرستش سنگ را نمی دهد.

یک سایت اینترنتی نزدیک به سرکرده داعش هم در تایید این خبر، اعلام کرد: البغدادی به ویران نمودن کعبه تعهد کرده است.

به گزارش پایگاه "عین العراق نیوز" این منبع نزدیک به داعش در ادامه مدعی شده است: حجاج برای لمس کردن دیوار کعبه و پرستش سنگ به مکه می روند و آنها برای عبات خدا به آنجا نمی روند پس باید کعبه را ویران کنیم!

خاطرنشان می شود گروه تروریستی داعش طی ماههای اخیر بسیاری از مراقد امامان، امامزداگان و صحابه پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام علی (ع) را ویران نموده اند.

البته نکته بسیار مهم در نگرش بسته و متحجرانه گروه تروریستی داعش همین مسئله است که آنها به جای تمرکز بر روی تغییر نگرش مردم نسبت به موضوع عبادت خدا در تلاش هستند که صورت مسئله را پاک کنند و این خود بیانگر سطح بسیار پایین تفکرات این گروه تکفیری تروریستی است.

اما چیزی که به نظر می رسد آن است که با این حال نباید از مسجدالاقصی نیز غافل شد،چرا که هدف آنها راضی کردن مسلمانان به تخریب مسجدالاقصی است و به قول معروف به مرگ بگیرند تا به تب راضی شوند.

1wws2

نظرات  (۲)

۲۴ تیر ۹۳ ، ۱۶:۳۰ ♥☀♥☀♥ Virtual Wall - בیــوار مـجـازے ♥☀♥☀♥
دعای روز هفدهم ماه مبارک رمضان

**بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ‏**

اللهمّ اهْدِنی فیهِ لِصالِحِ الأعْمالِ واقْضِ لی فیهِ الحَوائِجَ والآمالِ یا من لا یَحْتاجُ الی التّفْسیر والسؤالِ یا عالِماً بما فی صُدورِ العالَمین صَلّ علی محمّدٍ وآلهِ الطّاهِرین


خدایا راهنمائیم کن در آن به کارهای شایسته و اعمال نیک، و برآور برایم حاجت‌ها و آرزوهایم، ای کسی که نیازی به شرح حال و درخواست نداری، ای دانا به آنچه در سینه‌های جهانیان است، درود فرست بر محمد و آل پاکش


divare-majazi.blog.ir

۰۲ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۴۹ محبین اهل بیت

خدا رو شکر که دشمنان ما را از احمقها قرار داد...

خشک مغزها...نه ...بی مغزها!

به انتظار ظهور

یا علی(ع)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً