مجاهدین فرهنگی

وبلاگ مطالب و مقالات مهدوی،صهیونیسم شناسی و فرهنگی

مجاهدین فرهنگی

وبلاگ مطالب و مقالات مهدوی،صهیونیسم شناسی و فرهنگی

مجاهدین فرهنگی
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
این وبلاگ با مطالب و مقالات مهدوی،صهیونیسم شناسی و فرهنگی قصد آگاه سازی و تعجیل در فرج
منجی موعود(عج) دارد.قطعا نظرات،انتقادات و پیشنهادات شما راهگشای ماست.
آخرین نظرات
  • ۲ خرداد ۹۴، ۱۹:۰۷ - █▄█ █ █▀█ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ ) █▄█ █ █▀█
    خیلی زیبا بود
۲۴ تیر ۹۳ ، ۱۵:۵۵

زنای شرعی

قطعا یکی از پلیدترین فتاوای وهابیون جهاد نکاح است که نخستین بار در بحران سوریه مطرح و طراح و مبتکر آن

مفتی محمد العریفی است.بدین منظور که برای کمک به شورشیان خود در سوریه،دختران و زنان به آنجا فرستاده شوند.

با این کار مجاهدان خود را در سوریه و عراق تشویق می کنند.اخیرا هم تروریستهای داعش با تروریستهای بعثی سر دخترانی که برایشان فرستاده شده بود(800 نفر-600 تا برای داعش و 200 نفر برای بعثیها) به جدال پرداختند.(1)

برای آگاهی از این حکم و وهابیون و دشمن شناسی بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.



بسم الله الرحمن الرحیم

این جهاد با اقبال برخی افراد در کشورهای عربی به ویژه تونس روبرو است.و ۱۳ یا ۱۶ دختر تونسی برای مشارکت در جهاد نکاح در سوریه حضور یافته‌اند.

در این بین گروه "جبهه النصره" با صدور بیانیه‌ای رسمی ادعا کرد که "غادة عویس" خبرنگار الجزیره به طور داوطلبانه خود را در اختیار جنگجویان قرار داده است و جهاد نکاح به جا آورده است. این درحالیست که روزنامه مصری النهار خبر از تجاوز به وی توسط یکی از فرماندهان جبه النصر را منتشر کرده است.

یک مبارز تونسی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی این کشور، اعتراف کرد که ۱۳ دختر را دیده است. این دخترها، در روز تیراندازی می‌کردند و در شب، جهاد نکاح. او می‌گوید یک فردی از عربستان سعودی، آن زنان را تعلیم می داده است.

دختر ۱۵ ساله عربستانی که سه ماه پیش به سوریه سفر کرده بود، پس از بازگشت به عربستان و اعطای عنوان قهرمانی جهاد نکاح توسط مفتی‌های عربستان گفت که کسب این موفقیت را مدیون انرژی بالا و زحمات شبانه‌روزی و تلاش و همت والای رزمندگان اسلام است عایشه می‌گوید من برای تقرّب به خداوند، این جهاد را انجام دادم و از خداوند می‌خواهم که این جهاد را از من قبول بفرماید. عایشه می‌گوید من دختری باکره بودم اما به محض ورود به جهاد نکاح توسط چندین نفر دوشیزگی خودم را فدای اسلام کردم و در این مدت مشکل رزمندگان زیادی را حل کردم و اکثر مجاهدانی که با من جهاد داشتند از الجزایر، اتیوپی، چچن و مغرب بودند، هم اکنون هم حامله هستم و من می دانم که این فرزند در آینده یکی از مجاهدان بزرگ راه اسلام خواهد شد.

پیامد جهاد نکاح

برخی معتقدند این جهاد در سوریه نیز منجر به نتایج وحشتناکی علیه بانوان سوری شده است. و باعث وحشت دختران سوری شده است. چون گروههای تروریستی گاهی هتک حرمتهای خود علیه بانوان را با نام جهاد نکاح انجام می‌دهند.

لطفی بن جدو، وزیر کشور تونس اعلام کرد که برخی از زنان تونسی برای رفع نیازهای جنسی مخالفان مسلح به سوریه می‌روند، با ۲۰، ۳۰ و حتی ۱۰۰ نفر به نام جهاد نکاح رابطه جنسی برقرار می‌کنند و باردار به تونس باز می‌گردند.

روزنامه تونسی الشروق روز ۲۲ سپتامبر گزارشی را از جهاد نکاح منتشر کرد که در آن با برخی از دختران بازگشته از سوریه مصاحبه شده بود. این روزنامه به روایت داستان یکی از دخترانی پرداخته که به تازگی از سوریه بازگشته است. الشروق به نقل از یک منبع امنیتی تونسی نوشت: «زنانی بین ۳۰ تا ۵۰ ساله با روبنده در مساجد، فروشگاه‌های لباس مذهبی، دانشگاه‌ها و دستشویی‌های حاشیهٔ شهرها، دختران را به کلاس‌های مذهبی دعوت کرده تا پس از گذراندن دوره‌ای سه‌ماهه به سوریه اعزام کنند. س. م. پس از بازگشت از سوریه می‌گوید که به همراه ۹ دختر دیگر بعد از دریافت ۱۲۰۰ دلار و با وعدهٔ دریافت مبلغی ۵ برابر آن به سوریه اعزام شده است».(2)

به گزارش صراط از خبرنگاران به نقل از شبکه وهابی وصال عربستان، ناصر العمر مفتی وهابی عربستان در ادامه فتواهای گمراه کننده خود درباره تروریست‌های سوریه، اعلام کرد:‌ از این پس در صورت عدم وجود غیر محارم برای مجاهدان در سوریه، آنها شرعا می‌توانند از محارم' از جمله خواهر خود در قالب جهاد نکاح استفاده کنند.

پی نوشت:

1=ظهور12

2=ویکی پدیا


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً