مجاهدین فرهنگی

وبلاگ مطالب و مقالات مهدوی،صهیونیسم شناسی و فرهنگی

مجاهدین فرهنگی

وبلاگ مطالب و مقالات مهدوی،صهیونیسم شناسی و فرهنگی

مجاهدین فرهنگی
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
این وبلاگ با مطالب و مقالات مهدوی،صهیونیسم شناسی و فرهنگی قصد آگاه سازی و تعجیل در فرج
منجی موعود(عج) دارد.قطعا نظرات،انتقادات و پیشنهادات شما راهگشای ماست.
آخرین نظرات
  • ۲ خرداد ۹۴، ۱۹:۰۷ - █▄█ █ █▀█ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ ) █▄█ █ █▀█
    خیلی زیبا بود

بی مقدمه....یاد آن روز زنده باد...

 

بسم الله الرحمن الرحیم

هم من،هم خودت خوب اتفاقات سال 1388 هجری خورشیدی رو در مملکتت رو یادته...برای همین قصد مقدمه چینی

تداریم و برای همین با یاد سخنان جناب ح.م(حسین موسوی)می رویم سر اصل مطلب:

یادمه گفتی:

[88.02.28]
نخست وزیر کشورمان در دوران دفاع مقدس در پاسخ به سئوالی در خصوص دیدگاهش نسبت به اصلاح طلبان و نیروهای خارج از حاکمیت گفت: آنهایی که بیرون از نظام هستند شهروند نظامند و من به عنوان شهروند ایرانی با آنها روبرو می شوم ولی با کسانی که نظام را قبول ندارند همکاری نخواهم کرد.
منبع: مهر
من بسیجی بودن رو از تو باید یاد می گرفتم:

گاهی آرشیوگردی، اطلاعات جالب و عبرت‌آموزی به خواننده می‌دهد. دنبال صحبت‌های موسوی درباره بسیج می‌گشتم که به نکته عجیبی برخوردم.
موسوی قبل از انتخابات سه بار به تعریف طعنه‌آمیز بسیجی واقعی پرداخته و نقطه اشتراک هر سه مورد هم این است که هر سه در دانشگاه است و هر سه دقیقا دقایقی بعد از طرح پرسش انتقادی دانشجویان بسیجی از وی اتفاق افتاده است. با هم بخوانیم:
[88.02.14]
میرحسین موسوی درجمع دانشجویان دانشگاه مازندران: «خودم را بسیجی می‌دانم. بسیجی واقعی مدافع ناموس مردم است. بسیجی واقعی دید ملی دارد، ‌به ولایت فقیه معتقد است ، به قانون اساسی هم پایبند است و از رای مردم حراست می‌کند. من خاک پای چنین بسیجی هستم.»
منبع: ایسنا

[88.02.22]
میرحسین موسوی در جمع دانشجویان در دانشگاه شیراز: «بسیج حراست از انقلاب و حرکت فراتر از جناح‌ها دارد، من این بسیجی را قبول دارم. بسیجی واقعی حتی اگر اختلاف سلیقه‌ داشته باشد، احترام برادر دانشجویش را نگه می‌دارد. من خودم را بسیجی می‌دانم.»
منبع: ایسنا

[88.03.11]
میرحسین موسوی دردانشگاه اردبیل در پاسخ به سوالات انتقادآمیز یک دانشجوی بسیجی گفت:« به شما نصیحت می‌کنم کاری نکنید درمقابل 99 درصد دانشجویان قرار بگیرید ... مرا که با شال سبز آمده‌ام متهم به ضدیت با اهل بیت می‌کنید؟ آیا انصاف است؟ من این حرف‌ها را سخن یک بسیجی واقعی نمی‌دانم.»
منبع: ایسنا

و اما بسیجی واقعی به روایت دیگران:

[88.03.19]
زالی،عضو شورای معتمدین ستاد موسوی: عده ای معتقدند رئیس جمهور باید روحیه بسیجی داشته باشد که در این صورت نیز موسوی به دلیل اینکه در دوران جنگ کشور را مدیریت کرد یک بسیجی واقعی است.
منبع: مهر

[88.03.03]
معصومه ابتکار
: مطمئن هستم میر حسین موسوی ادامه دهنده راه خاتمی است و ما امروز باید برای آگاهی، نقد منصفانه و رعایت اخلاق در عرصه سیاست ورزی و در مقابل حریفی که همه این چارچوبها را کنار گذاشته، یک ستاد باشیم تا نشان دهیم اسلام گرا و بسیجی واقعی کیست.
منبع: مهر


یادمه گفتی:
 سایت قلم‌نیوز متعلق به ستاد انتخاباتی مهندس موسوی، پوسترهایی با عنوان «تصاویر منتشر نشده از سید» منتشر کرد.

تفاوت قلم‌نیوز با دیگر سایتهای حامی میرحسین در این بود که بیشترین قرابت فکری را به او داشت و توسط مشاوران اصلی و دوستان قدیمی وی مدیریت می‌شد.

یکی از نکات جالب و مهم این پوسترهای تبلیغاتی، تعدد تصاویری است که در آن، میرحسین موسوی در کنار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیده می‌شود.

این روزها دیدن دوباره بعضی از این تصاویر که با جمله‌های خود مهندس هم مزین شده، خالی از لطف نیست:
 
 
12345
 
منبع:yeksalpish.blogfa.com
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً