مجاهدین فرهنگی

وبلاگ مطالب و مقالات مهدوی،صهیونیسم شناسی و فرهنگی

مجاهدین فرهنگی

وبلاگ مطالب و مقالات مهدوی،صهیونیسم شناسی و فرهنگی

مجاهدین فرهنگی
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
این وبلاگ با مطالب و مقالات مهدوی،صهیونیسم شناسی و فرهنگی قصد آگاه سازی و تعجیل در فرج
منجی موعود(عج) دارد.قطعا نظرات،انتقادات و پیشنهادات شما راهگشای ماست.
آخرین نظرات
  • ۲ خرداد ۹۴، ۱۹:۰۷ - █▄█ █ █▀█ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ ) █▄█ █ █▀█
    خیلی زیبا بود

ان شا الله که این سلسله مقالات مهدی(عج)در ادیان جذاب باشد،اولین مقاله تحت عنوان مهدی(عج)در ادیان(قسمت اول:یهودیت)تقدیم شما می گردد.فرازهایی از کتب یهودیت که در آن منجی آخرالزمان(عج) و حکومت مهدوی اشاره دارد.این قسمت 14 بند دارد.



بسم الله الرحمن الرحیم
مهدی(عج) در ادیان(1)
در باب آمدن حضرت مهدی(عج) و حکومت مهدوی در ادیان بسیار آمده است که در این مقالات بخشی از آنها را خواهیم گفت.
1-شریران منقطع خواهند شد و امام منتظران خداوند،وارث زمین خواهند بود.
زبور حضرت داوود(ع)مزمور 37
2-ای خدا،احکام خود را به ملک زاده عطا فرما،تا آنکه قومت را به عدالت و فقرای تو را به انصاف حکم کند.به قوم کوهها سلامت،و کویرها عدالت برساند فقیران قومت را به حکم نماید و پسران مسکینان را نجات دهد و ظالم را بشکند...
زبور حضرت داوود(ع)مزمور 27
3-در روزهایش صدیقان شکوفه خواهند نمود و زیادتی سلامتی تا باقی ماندن ماهد(خواهد بود)...از دریا به دریا و از نهر تا به اقصای زمین سلطنت خواهد نمود.
زبور حضرت داوود(ع)مزمور 27
4-بلکه تمامی ملوک به او کرنش خواهند نمود و تمامی امم او را بندگی خواهند نمود زیرا که فقیر را وقتی فریاد می کند و مسکینی که نصرت کننده ندارد خلاصی خواهد داد.
زبور حضرت داوود(ع)مزمور 27
5-هان بعد از اندک زمانی شریر نخواهد بود و اما حلیمان وارث زمین خواهند شد و از سلامتی متلذذ خواهند گردید.
زبور حضرت داوود(ع)مزمور 37
6-صالحان را خداوند تایید می کند،صالحان وارث زمین خواهند بود و تا ابد در آن سکونت می کنند و عاقبت شریرانمنقطع خواهند شد.
زبور حضرت داوود(ع)مزمور37
7-در آن زمان امیر عظیمی که برای قوم تو قائم است خواهد برخاست و چنان زمان ننگی خواهد شد که از حینی که امتی بوجود آمده است تا امروز نبوده و در آن زمان هریک از قوم تو که در دفتر مکتوب یافت شود رستگار خواهند شد و بسیاری از آنان که در خاک خوابیده اند بیدار خواهند شد.
کتاب دانیال از کتاب مقدس باب 12
8-پسر انسان با ابرهای آسمان آمد و سلطنت و جلال و ملکوت به او داده شد تا جمیع اقوام و امتها و همه او را خدمت نمایند.
کتاب دانیال از کتاب مقدس باب 7
9-در ایام آخر واقع خواهد شد،داووری میان امتها به سوی آن روان خواهند شد و او امتها را داوری خواهد نمود و اقوام بسیاری زا تنبیه خواهد کرد،امتی بر امتی شمشیر نخواهد کشید و بار دیگر جنگ را نخواهند آموخت.-
اشعیاءنبی باب 2-بند 2 و 4
10-بلکه مسکینان را به عدالت داوری خواهد کرد و به جهت مظلومان زمین به راستی حکم خواهد بود و کمربند میانش امانت و گرگ و بره سکونت خواهند داشت و پلنگ با بزغاله خواهد خوابید...
اشعیاءنبی باب 11-بند 4و 6
11-طفل شیرخوار بر سوراخ مار بازی خواهد نمود و طفل از شیر بازداشته شده دست خود را بر خانه افعی خواهد گذاشت و در تمامی کوه مقدس من ضرر و فسادی نخواهند کرد،زیرا که جهان ااز معرفت خداوند پر خواهد بود،مثل آبهایی که دریا را می پوشاند.
اشعیاءنبی باب 11-بند 8و 9
12-آنگاه انصاف در بیابان ساکن خواهد شد و عدالت در بوستان مقیم خواهد گردید و عمل عدالت سلامتی و نتیجه عدالت آرامی و اطمینان خواهد بود تا قوم من در مسکن سلامتی و در مساکن مطمئن ودر منازل آرامی ساکن خواهندشد.
اشعیاءنبی باب 32-بند 16 و 18
13-خداوند می گوید برای من منتظر مباشید زیرا قصه من بر اینست که امتها را جمع نمایم و ممالک را فراهم آورم و در آن زمان پاک به امتها باز خواهم داد تا جمیع ایشان اسم یهوه(خداوند)را بخوانند و به یک دل او را عبادت نمایند.
صفنیای نبی از عهد عتیق-باب 3 شماره 8 و 9
14-گرچه تاخیر نماید منتظر باش،زیرا که البته می آید و درنگ نخواهد نمود بلکه جمیع امتها را نزد خود جمع می کند و تمامی اقوام را برای خویشتن فراهم آورد.
کتاب حبقوق نبی از کتاب مقدس
منع:سالنامه حدیثی پیرامون امام زمان(عج)


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً