مجاهدین فرهنگی

وبلاگ مطالب و مقالات مهدوی،صهیونیسم شناسی و فرهنگی

مجاهدین فرهنگی

وبلاگ مطالب و مقالات مهدوی،صهیونیسم شناسی و فرهنگی

مجاهدین فرهنگی
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
این وبلاگ با مطالب و مقالات مهدوی،صهیونیسم شناسی و فرهنگی قصد آگاه سازی و تعجیل در فرج
منجی موعود(عج) دارد.قطعا نظرات،انتقادات و پیشنهادات شما راهگشای ماست.
آخرین نظرات
  • ۲ خرداد ۹۴، ۱۹:۰۷ - █▄█ █ █▀█ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ ) █▄█ █ █▀█
    خیلی زیبا بود

در این مطلب فقط به چند شاهکار چندسال اخیر رسانه ملی می پردازیم.

در این مطلب صداوسیما نقد خواهد شد:

این مطلب را دعوت میکنم که حتما بخوانید.

نظر نیز فراموش نکنید.



بسم الله الرحمن الرحیم

بحث سمت خدا در روز چهارشنبه(17/2/93)مرا به اینجا کشاند تا درباره شاهکارهای بی نظیر صداوسیما در ادوار و سالهای قبلی مطلبی بنویسم و نمی خواهم در این مطلب نقد به هیچ درد نخوری بنویسم.

تذکر:بنده به هیچ وجه قصد حمایت تام از سمت خدا را ندارم که آن برنامه نیز عیبهایی داشت.

قصد مقدمه ای طولانی را نیز ندارم که وقت شما عزیزان گرفته شود و ممکن است بعضی عرایضم برایتان خوش نیاید،اما باید حقیقت را پذیرفت و...

صدا و سیمای ما صداوسیما یک کشور معمولی نیست،کشور ما جمهوری اسلامی است و ایران امید امام عصر(ارواح العالمین له الفدا)لقب گرفته،حال باید ببینیم که صداوسیمای ما چگونه بوده است؟

در ابتدا نمی خواهم آتشین شروع کنم،بلکه باید به این توجه داشت که بنده بعضی(نه همه) از نقاط ضعف صداوسیما را که برای خیلی ها نیز خوش نیامده و البته بسیاری نیز در خواب هستند و شاید بعد از این مطلب هم خواب باشند.سپس باید به روند پیشرفتی صداوسیما اشاره نمود که واقعا شیبش خوب است و امیدواریم هم بهتر شود و هم چاله های که آنرا به چالش میکشد مرتفع شود و دیگر هم پیش نیاید و روزنه های امید و البته واقعا نقاط مثبت زیادی نیز دارد.

اما بحث اصلی که انتقاد از صداوسیما است رو آغاز میکنم.ضمنا بنده از هیچ احدالناسی در این جور زمینه ها اگر انتقاد معتدل و مناسب باشد باکی ندارم.

اول از همه می خواهم بروم سراغ برنامه سمت خدا و سپس نیز به برخی سریال ها و...که به جای پیشرفت و تعالی مردم در بعضی جاها مردم ما را عقب رانده اند اشاره خواهد شد.

بنده خدا آقای ماندگاری انتقاد که کرد باعث اخراج تهیه کننده این برنامه آقای رکنی شد و چهارشنبه هم مطلع شدیم که سری جدید این برنامه روی آنتن می رود و این یعنی خداحافظ رکنی و البته با آمدن مجری جدید هم یعنی شریعتی می خواهی نیای نیا!و اما بحث اصلی سر رکنی و شریعتی و...نیست بلکه منظور انتقاد آزاد است تا امورات اصلاح شود.اما دوشنبه 29/2/93

دیدیم که آقای شریعتی برگشت.در جریان  نشستی که آقای ضرغامی با پنج تن از کارشناسان این برنامه و دست اندرکاران سمت خدا داشت  توافق شد که سید عبدالمجید رکنی - تهیه‌کننده سابق «سمت خدا» - به عنوان مشاور برنامه‌های معارفی با تلویزیون همکاری‌اش را ادامه دهد.

اما بعد از سمت خدا سریال هایی که صداوسیما پخش کرده را بررسی میشود والبته صداوسیما ما فیلمی نمی سازد و هر بی محتوایی را که جالب است هیچ قشری از مردم آنرا نمی پسندد را با پول بیت المال میسازد.فیلم های تلویزیونی هم که پخش میکند واقعا....هستند.

همچنین باید به سینمای کشور(خالی وود)نیز اشاره داشت که(البته ما کارگردانان خوبی همچون آقای حاتمی کیا و ده نمکی و...را نیز داریم) چقدر برخی از فیلمهایش بی محتوایند و برخی کارگردانان و تهیه کنندگان و بازیگران گام های سازنده ای در فروپاشی فرهنگی کشور برمیدارند و باید از فراماسونری جهانی از اینکه کمکی و هدیه ای به اینها نمی دهند شکایت کرد!

بعد از این مقدمه و از آنجایی که نزدیک ماه مبارک رمضان هستیم بی مقدمه سراغ برخی سریال های ماه رمضانی میروم:

1-پنج کیلومتر تا بهشت:کاراکتر آقای  سلوکی در این سریال بسیار بحث برانگیز است،به خصوص جایی که کاراکتر خانم ایزدیار به او می گوید چون تو الان فکر کردی که جسم نداری روی مبل نتوانستی بنشینی،که واقعا جالبه اگر این طرف فکر می کرده که جسم نداره روی زمین افتاده،اگر این طرف با این قانون محیرالعقول فیزیکی این فکر را کرده چرا روی زمین افتاده؟ او پس باید برود تو زمین آن موقع معلوم نیست از کجایش در می آید... به قول استاد رائفی پور اصلا این طرف چرا جاذبه دارد یا ندارد؟ و...

اما فقط به این سکانس گیر نمی دهم،این سریال حداقل طنز نبود که ما یک سریال طنز در آن سال داشته باشیم و مردم هم خسته نشوند چقدر به دین و ایمان مردم کمک کرد؟ و عجیبه که چه کسی به این بچه قرآن یاد داده و او را در حالیکه همچین سرپرستی داشته مقید و مذهبی بار آورده؟ و ...

چرا گیر می دهم،چون برای من یکی خیلی مهم است که چی داریم می سازیم و مردم ما چی نگاه میکنند و البته ماه رمضان است که مردم ماهواره ها را در خانه منزوی میکنند و ....

اگر بخواهم نزدیکتر شوم باید سریال های عید همین امسال را به چالش بکشم:

2-سریال های نه چندان دلچسبی همچون "ما فرشته نیستیم"،"روزهای بد به در" و "خوب بد زشت" را به چالش بکشم.

و البته به این توجه دارم که سلیقه شخصی خودم را وارد نکنم و قصد انتقاد سوزنده را نیز ندارم.

این سه سریال به نظر برخی نظرسنجی هایی که خود تلویزیون انجام داد فیلمنامه مناسبی نداشتند و به خصوص "ما فرشته نیستیم"که از بازیگران کاربلد و باسابقه ای استفاده می کرد در نظرسنجی باشگاه خبرنگاران جوان از حدود یک میلیون نفر یک درصد آرا را به خود اختصاص داد و نمی دانم که این سه سریال که طنز هم نبودند چه کمکی به جامعه ما کردند جز اینکه وقت ما را هدر دهند؟پول بیت المال مردمی ببینید در کجاها هزینه میشوند...

3-فقدان مبحث فوق مهم آخرالزمان و مهدویت در صداوسیما:واقعا چرا ما نباید چند برنامه با محوریت آخرالزمان و مهدویت و دشمنان آخرالزمانی داشته باشیم و یک کارشناسی در این موضوع نشود در حالیکه مردم ما اگر این چنین مطالبی را با طرزی مناسب و دلچسب بیان کنید طالب آن هستند و می بینید که الحمدلله استاد رائفی پور محبوب و معروف شده اند.فقر فرهنگی در این کشور بیداد میکند.کشوری که امید امام زمان(عج)و یاور آن قرار است باشد بیشترین آمار جستجوی سکس در گوگل را به خودش اخنصاص می دهد.در بعضی جاها شب نیمه شعبان بزن و برقص های دسته جمعی آن هم جلوی دید عام برپا میشود.فرهنگ به معنای هوایی است که ما تنفس می کنیم،مردم ما چی تنفس میکنند؟

4-ولگردی فیلمها و کارتونهای ماسونی و صهیونیستی در تلویزیون:

جالبه که اکنون که الحمدلله دید مردم بازتر شده شبکه نمایش جمهوری اسلامی ایران فیلمهای ارباب حلقه ها و هری پاتر را نشان میدهد:

ارباب حلقه ها که حول حلقه(از نمادهای ماسونی) ساخته میشود و در هردو از خدا و نیروی الهی که خبری نیست هیچی،نیروهایی دیگر و شیطانی نیز سر کار می آیند.در هری پاتر که دارد قدرت جادوگری را ترسیم میکند و موجودی زشت و عجیب را نیز جزو کاراکترهای فیلم خود میکند و شباهت هایی با آیین شیطانی "کابالا"دارد.ضمنا مرد عنکبوتی هم پارسال از شبکه سه پخش شد و نمی دانم که باز بازپخش شد یا نه،اما همین مرد عنکبوتی وقتی که دست خود را به شکل سلام ماسونی یا هرند هند:

هرند هند

در می آورد میتواند تار خود را پدید بیاورد.

کارتون تام و جری که همواره نقش موش پیروز می شود،اصلا موش نماد یهود است.به یهودیان اروپا موش های کثیف می گفتند.موشی کوچک و ناتوان اما با استفاده از هوش خود گربه بزرگ و قوی را همواره شکست می دهد(در این باره انشاءالله بیشتر خواهیم گفت)

5-افسانه جومونگ

یکی از پرطرفدارترین سریالها که صهیونیست جهانی برای پخش این سریال در دشمن اصلی خود که همه برنامه هایش را بهم ریخته و نظام الهی دارد قهقهه می زند. یک سوال...آیا می دانید jew  یعنی چه؟در بابیلون که زدم آورد یهودی و آیا می دانید monk یعنی چه؟ اینبار هم که در بابیلون میزنم معنای راهب و روحانی را میدهد.حالا جومانک اسمه؟جومانک یا همان جومونگ.چوسان چی؟چوسان یا همان جوسان(jewsun)که معنای خورشید یهودی را می دهد برای یهودیان اصطلاح ارض مقدسی است که الان دارند به زور ساکنان بی گناه آنجا را بیرون می کنند.

فقط همین نه،نقش آن پیشگوی طرفدار جومونگ و پیشگویی که در آیین شیطانی کابالا بسیار رواج دارد.

کاراکتر جومونگ نقشی است که مورد توجه الهی است و مانند پیامبر بنی اسرائیل حضرت داوود(ع)روش ساخت زره را آموخت و با سربازان کم بر دشمنان زیاد غالب می شود.شخصیت سوسانو در این فیلم چقدر شبیه شخصیت دبورا است که بنابر فصول 4و 5 کتاب شوفطیم از عهد عتیق بر سربازان سیسرا پیروز و با اقدامات تجاری خود یاد "گراسیا ناسی"زن تاجر معروف یهودی و عامل اصلی نفوذی در دربار عثمانی را زنده میکند.

همه اینها اتفاقی است!

اینها همه مال خودشان است و صداوسیما میرود این فیلمها را می خرد و همین پول در راه کشتن مسلمانان و شکستن مقاومت اسلامی برابر استکبارجهانی و گلوله میشود و بدن شیعیان را در جای جای جهان می درد و باعث فشار اقتصادی بیشتر بر روی مردم مسلمان ایران میشود.

اینها را گفتم تا ضعف های زیاد صداوسیما را بدانید که اینها هم که دیگر درد بی پولی نبود.

امیدواریم که صداوسیما با شیب بیشتری اصلاح شود.

برای یاری حضرت چه در غیبت و چه در ظهور صلوات.

 

نوشته شده توسط حمید علوی

نظرات  (۳)

۳۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۰:۴۴ کانون صاحب الزمان
سلام اقای علوی.خدا قوت.ان شاالله موفق باشید.وبلاگ ما هم تازه تاسیس هست.بنده شما رو لینک کردم.به امید پر بازدید شدن تمام وبلاگ های بچه حزب اللهی ها.یا حق
پاسخ:

سلام

بنده هم شما را لینک کردم.

سلام، خسته نباشید.
آقای علوی چقدر بدبین هستید.کمی هم انصاف داشته باشید.صدا و سیما میان این همه کارهای خوب و ارزشمند که انجام داده بالاخره موارد ناخوشایند هم خواهد داشت. شما هم بهتره به جای فقط مطرح کردن نقایص ، پیشنهاد و راهکار ارایه بدهید تا مشکلی حل شود والا مشکلات را بیان کردن که کار هر کس میتونه باشه و نیازی به سواد و معلومات هم نداره.امام زمان به سرباز نیاز داره نه دوستانی که فقط قرُ می زنند.
http://m-najafi.blog.ir
۱۲ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۰۱ علی اکبر هدایتیان
سلام ممنون که به وبسایت من سر زدید شماهم مطالب جالب وخوبی دارین موفق باشین
پاسخ:

سلام

متشکرم که به این وبلاگ سر زدید.شما نیز موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً