مجاهدین فرهنگی

وبلاگ مطالب و مقالات مهدوی،صهیونیسم شناسی و فرهنگی

مجاهدین فرهنگی

وبلاگ مطالب و مقالات مهدوی،صهیونیسم شناسی و فرهنگی

مجاهدین فرهنگی
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
این وبلاگ با مطالب و مقالات مهدوی،صهیونیسم شناسی و فرهنگی قصد آگاه سازی و تعجیل در فرج
منجی موعود(عج) دارد.قطعا نظرات،انتقادات و پیشنهادات شما راهگشای ماست.
آخرین نظرات
  • ۲ خرداد ۹۴، ۱۹:۰۷ - █▄█ █ █▀█ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ ) █▄█ █ █▀█
    خیلی زیبا بود

در این مطلب درباره غفلتهای ما و کوتاهی از دشمنان در این مطلب مختصر آورده ام:

 

 یا اباصالح


بسم الله الرحمن الرحیم

در طی سالهای متمادی شیعیان اللهم عجّل لولیک الفرج و و عجّل فرجهم گفته اند اما در هر دوره به خاطر عواملی ایشان ظهور نکردند.کاری ندارم که قبلا چرا و عوامل چه بودند بلکه می خواهم درباره الان بنویسم.

الانی که کشور شیعی بنام ایران مردمپش رتبه اول در جستجوی مطالب سکس در گوگل را دارند.

الانی که بی عفتی در جامعه شیعی زیاد است و دوست دختربازی و دوست پسر داشتن رواج یافته.

الانی که هنوز مردم دنیا با منجی آخرالزمان آشنا نیستند و نهادی شیعی نیست که بتواند در سطح گسترده اینکار را انجام دهد،الان می فهمیم که چرا رهیر فرموده اند:کار فرهنگی سایبری کردن امروز کمتر از انقلابی که نسلهای قبلی کردند نیست و باید گفت:ای شیعه بیا و کار فرهنگی اینترنتی جهانی بکن که دشمنت دارد شبکه های اجتماعی فراگیر در سطح دنیا می سازد و رسانه را در چنگال خود قبضه کرده.

الان خداییش اگر به ما بگویند قرار است همین جمعه که می آید حضرت مهدی(عج)بیایند و بدانیم الکی نمی گویند جا نمی خوریم و بهت زده نمیشویم؟ما هنوز خودمان آماده پذیرش امام عصر(عج)نیستیم و خیلی معتقد به این جمله نیستیم که"شاید این جمعه بیاید، شاید" بعد انتظار داشته باشیم جامعه ای که سکس در آن رواج فزاینده و بسیار عظیمی دارد آماده ظهور باشد.

الان که تک تک انقلاب های همین منطقه خاورمیانه را ساقط کردند و دارند میکنند تا بیداری اسلامی نباشد.چه جالبه که برای فرونشاندن خشم مردم یکی را الم می کنند و بعد هم این انقلاب را پوچ و دستاورد این خون ها و خشمها هیچی باشد.

الان که روسای کشورهای به ظاهر مسلمان منطقه سرسپرده نظامی هستند که آرزویش برپا کردن حکومت شیطانی است و برای از بین بردن مقاومت در سوریه،تروریست می فرستند،اسلحه می فرستند،پول می فرستند تا تک تک تهضتهای ضدشیطانی را نابود کنند.

آری،در این دنیا کثیف خیلی اتفاق هایی می افتد که توی شیعه،باید وارد گود بشی و معادلات آنها را برهم بزنی و مباد که هدفت از این درس خواندن یا کارکردن پول باشد،اگر می بینی دشمنانت قوی شده اند به خاطر آن است که افرادی کامل وقف شیطان کردند،یکی از نیازمندی های امروز اسلام واقعی افرادی هستند که خود را وقف اسلام کنند.خودت را باید تقدیم امام زمانت بکنی،اگر فکرش را بکنی تو که یک عمری خواهی داشت و بعد هم می میری،دستاوردت از این زندگی چه بود؟

نظامی که توی انقلابی،توی شیعه را زیر نظر گرفته و برای نابودیت همه کاری میکند از تو می ترسد.مباد که کاری کنی که مردم جهان را بیدار کنی،امروز که دیگر بسیاری از مذاهب ناکارآمدی خود را نشان می دهند و هر هفته فرقه ای جدید تولید میشود.دنیا دیگر خسته شده است.آلبرت پایک ماسون بلندپایه در یکی از نامه هایش می نویسد:آن هنگام که مردم جهان از طلسم مسیحیت رها شوند از پرستش خدا دیگر خبری نخواهد بود اما  روح هایشان فطرتا طالب پرستشند،اما چیزی درخور پرستش نمی یابند، و بالاخره وقتی این اشتیاق و محرومیت به اوج خود رسید، لوسیفر بزرگ در جهان تجلی خواهد کرد، آیین راستین پرستش او در همه­ جا آشکارا برپا خواهد شد و بساط مسیحیت و خداپرستی برای همیشه از جهان برچیده خواهد گردید.

نوشته شده توسط حمید علوی

نظرات  (۳)

سلام حرفاتون اشتباه نیست ولی اینقدرها هم میفرمائید جامعه ما سیاه نیست

جوانها اینقدرهاهم بد نیستند سیاه نمایی اطلاق میشه این حرفها

دیروز حضرت آقا فرمودند:

بعضیها وقتی به جوان‌ها نگاه میکنند فقط نمونه‌های ناهنجار را می‌بینند. ناهنجاری هست ولی هنجار عمومی جوانان ما هنجار دینی وعلاقمندی به اسلام و ملیت است. ما وظیفه داریم کمک کنیم اینها خوب بمانند
مطلب قابل تاملی بود
ان شاء الله بتونیم برای ظهور آقامون کاری بکنیم و اگر کاری نکردیم حداقل مانع ظهور ایشان نباشیم

با دو مطلب «جاماندگان از شهادت» و «توصیه های پزشکی امام رضا در مورد لاغری» به روزیم و منتظر حضور شما
یا علی
التماس دعا
۲۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۱۲ غلامرضا پیرامون

السلام علیک یاعصمت الله الکبری فاطمه الزهرا(سلام الله علیها)

اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً