مجاهدین فرهنگی

وبلاگ مطالب و مقالات مهدوی،صهیونیسم شناسی و فرهنگی

مجاهدین فرهنگی

وبلاگ مطالب و مقالات مهدوی،صهیونیسم شناسی و فرهنگی

مجاهدین فرهنگی
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
این وبلاگ با مطالب و مقالات مهدوی،صهیونیسم شناسی و فرهنگی قصد آگاه سازی و تعجیل در فرج
منجی موعود(عج) دارد.قطعا نظرات،انتقادات و پیشنهادات شما راهگشای ماست.
آخرین نظرات
  • ۲ خرداد ۹۴، ۱۹:۰۷ - █▄█ █ █▀█ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ ) █▄█ █ █▀█
    خیلی زیبا بود

اظهارات لیرمن درباره انتخابات آینده فلسطین و احتمال زیاد پیروزی حماس و طرح نتانیاهو برای تشدید جدی فشار اقتصادی

بر فلسطین را خواهید خواند.


به نقل از روزنامه ایران-آویگدور لیبرمن وزیر خارجه رژیم صهیونیستی،پیروزی جنبش مقاومت اسلامی(حماس)در انتخابات آینده فلسطین را حتمی دانست.

به گزارش پایگاه خبری«الیوم السابع»،لیبرمن در جمع دیپلمات های رژیم صهیونیستی در دفتر ریاست این رژیم اعتراف کرد:«حماس»همان طور که در نوار غزه حاکم شده است،در انتخابات آینده فلسطین هم پیروز میشود و کنترل کرانه باختری را در اختیار خواهد گرفت.

لیبرمن که از احتمال پیروزی حماس به شدت خشمگین بود،در گفتگو با رسانه های رژیم صهیونیستی،«محمود عباس»،رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و عملکرد او را عامل تسلط حماس بر نوار غزه دانست.

وی افزود:زمان برگزاری انتخابات آتی فلسطین هروقت که باشد،حماس بر حکومت خودگرددان پیروز خواهد شد.

نمایندگان جنبش های فتح و حماس 23 آوریل گذشته در نشستی در غزه،برای تشکیل دولت یکپارچه در پنج هفته به توافق رسیدند و این امر خشم شدید صهیونیستها را برانگیخت.

این توافق به هفت سال تنش و جدایی فتح و حماس پایان داد تا کشور فلسطین طی شش ماه آینده شاهد برگزاری انتخابات پارلمانی سراسری و تعیین دولت واحد باشد.در همین حال شیمون پرز رئیس رژیم صهیونیستی،بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم را متهم به مانع سازش این رژیم با فلسطینی ها شده است.به گزارش الیوم السابع پرز به کانال دو تلویزیون اسرائیل گفت:ما و عباس رئیس دولت فلسطین،همه موضوعات را بررسی کرده بودیم و توافق آماده بود.اگر نتانیاهو یک کار خوب هم در عمرش کرده باشد قطعا همین است که ناجی فلسطینیان و البته بسیاری از مردم دنیا شد تا سر قائله فلسطین را با پنبه نبرند و آب از آب تکان نخورد و محمود عباس نتواند خرابکاری خود را بر سر مردم فلسطین تکمیل و قاطر اسرائیل باشد.

همچنین برای فشار بیشتر بر فلسطین بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از تحریم های مالی تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد.به گزارش الجزیره در این چارچوب انتقال وجوه مالیات گمرکی و همچنین مالیات بر ارزش افزوده کالا به مبلغ 80 میلیون یورو در ماه که از طریق اسرائیل به حساب تشکیلات خودگردان می آمد متوقف شد.این مبلغ تقریبا برابر دو سوم بودجه این تشکیلات بود.در واقع این تحریمها از آنجایی شروع شد که بان کی مون دبیر کل سازمان ملل متحد با درخواست فلسطین با عضویت در برخی نهادها و آژانس های سازمان ملل موافقت کرد.گفتنی است با پذیرش درخواست فلسطین در نهادهای بین المللی فلسطین رسما به عنوان یکی از اعضای مهم کنوانسیون ژنو در می آید.کنوانسیونی که رژیم اشغالگر را از ورود به اراضی اشغالی منع خواهد کرد.این اتفاق میتواند در جلوگیری اشغالگری این رژیم گامی مهم باشد.

نظرات  (۱)

سلام. مطلب قشنگی بود. واقعا استفاده بردم. خوشحالم که با وبلاگ شما آشنا شدم.
خوشحال میشم سری هم به وبلاگ من بزنید. من یه نسخه پیچیم و توی وبلاگم اتفاقات جالبی رو که برام تو داروخونه رخ میده رو یادداشت میکنم. خوشحال میشم نظرتون رو در مورد وبلاگم بفرمائید. منتظرتون هستم.
پیروز باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً