مجاهدین فرهنگی

وبلاگ مطالب و مقالات مهدوی،صهیونیسم شناسی و فرهنگی

مجاهدین فرهنگی

وبلاگ مطالب و مقالات مهدوی،صهیونیسم شناسی و فرهنگی

مجاهدین فرهنگی
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
این وبلاگ با مطالب و مقالات مهدوی،صهیونیسم شناسی و فرهنگی قصد آگاه سازی و تعجیل در فرج
منجی موعود(عج) دارد.قطعا نظرات،انتقادات و پیشنهادات شما راهگشای ماست.
آخرین نظرات
  • ۲ خرداد ۹۴، ۱۹:۰۷ - █▄█ █ █▀█ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ ) █▄█ █ █▀█
    خیلی زیبا بود
۰۷ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۱۱

ارتش آمریکا به سوی پوک شدن...

در این مقاله به بررسی ضعفهای ارتش آمریکا می پردازیم و باید خاطرنشان کرد که ما قصد هیچ گونه یک طرفه به قاضی رفتن و در نظر نگرفتن و هیچ درنظر گرفتن این ارتش را نداریم.ضمنا بنده معتقدم این یکی از مهمترین مقالاتی است که منتشر میکنم و از شما نیز دعوت می کنیم تا این مقاله را بخوانید.

لطفا نظر دهید.

 

 فاسدان

تصویر از مشرق

 


بسم الله الرحمن الرحیم

سالهاست ارتش ایالات متحده آمریکابه عنوان قدرتمندترین ارتش جهان بشمار می رود و بعد از پایان جنگ سرد هم ایالات متحده رئیس جهان شد.در این مقاله نیز شایان به ذکر است قصد بر آن نیست که برخی واقعیتها را در نظر نگیریم و یکباره بگوییم ارتش آمریکا اصلا توانی ندارد بلکه به شرح ضعفهای این ارتش می پردازیم.از این جمله در این مقاله فقط به مشکلات اندکی در بین سربازان آمریکایی می پردازیم،و این را هم همگان می دانند که چقدر آمریکا و نه تنها آمریکا بلکه جهان به عراق برابر جمهوری اسلامی ایران کمک کرد،و آشکار شد که ما از 18 کشور جهان در این جنگ ناجوانمردانه اسیر داشتیم و احتمالا سربازان کشورهای دیگری نیز بوده اند که ما از آن کشورها اسیر نگرفته ایم:

بیداد فساد اخلاقی در این ارتش:

به گزارش مشرق به نقل از باشگاه خبرنگاران بر اساس اطلاعات بدست آمده توسط خبرگزاری آسوشیتدپرس، در طول سال 2013، بیش از 5 هزار گزارش تجاوز جنسی تا 30 سپتامبر مطرح شده. این در حالی است که در سال 2012، 3374 مورد گزارش تجاوز جنسی وجود داشت. در میان تمام این گزارشات، 10 درصد از این تجاوزات جنسی پیش از آنکه قربانی به طور رسمی وارد ارتش شود رخ داده بود، در مقابل در سال 2012 چهار درصد از این موارد مربوط بوده است به پیش از استخدام یا الحاق به ارتش امریکا. سرهنگ آلن آر متزلر معاون دبیر کل پیشگیری از تجاوز جنسی در دفتر پنتاگون گفت: "ما با توجه به داده های مختلف دریافتیم که موارد تجاوز بیش از آن چیزی است که ما در موردش اطلاع داریم."و می توان این موضوع را در میزان عرف بودن این عمل بین این سربازان جستجو کرد،چراکه بسیاری از این تجاوزات گزارش داده نمی شوند و کسی هم از آن خبردار نمی شود.

بر اساس آمار منتشر شده از سوی وزارت امور کهنه سربازان، بیش از 85 هزار نفر از کهنه سربازان آمریکایی در طول سال گذشته به دلیل ضربات روحی و جسمی که از سوء استفاده جنسی متحمل شده بودند، تحت درمان پزشکی قرار گرفتند. این آمار حاکی از پیامدهای گسترده مالی و احساسی ناشی از تجاوز جنسی گسترده در میان ارتشیان امریکایی است.

تجاوز جنسی و ارتباط نامشروع در میان نظامیان آمریکایی امری مرسوم است . این مورد تا کنون سبب رسوایی های زیادی برای ارتش این کشور شده برای مثال در سال 2012 میلادی افشای رابطه خارج از چارچوب دیوید پترائوس رئیس وقت سازمان سیا با نگارنده کتاب خاطرات وی موجب استعفای او از این سمت شد و این در حالی بود که پترائوس از خوشنام ترین ژنرال های ارتش آمریکا محسوب می شد.

علاوه بر آن در دوره اول ریاست جمهوری اوباما، وقتی که رئیس جمهور آمریکا به کلمبیا سفر کرده بود محافظین وی اقدام به تجاوز به یک زن در این کشور کرده بودند که این اقدام موجب اخراج آنها از کلمبیا شده و تبعات زیادی را برای واشنگتن به دنبال داشت.

به گفته پزشکان ارتش آمریکا، قربانیان تجاوزهای جنسی تا چندین سال تحت تاثیر این رفتارها هستند و تاثیرات بلندمدت آزارهای جنسی، این افراد را رها نمی کنند.

همچنین شیب آمار خودکشی در بین سربازان آمریکایی نیز در حال افزایش است،در سال 2012 میلادی بیش از 350 نظامی آمریکایی بر اثر خودکشی جان خود را از دست داده اند.

به نقل از پرس تی وی-بنابر نتایج یک نظرسنجی جدید، یکی ازهر سه کهنه سرباز جنگ عراق و افغانستان به خودکشی فکر کرده است.

براساس نتایج نظر سنجی کهنه سربازان عراق و افغانستان، 45 درصد از کهنه سربازان گفته‌اند که آن‌ها یک کهنه سرباز را که اقدام به خودکشی کرده است، می شناسند.


به نقل کامیاران نیوز از گزارش واحد مرکزی خبر، جنگ در عراق علاوه بر آن که یک میلیون زن را بیوه کرده است اکنون بسیاری از خانواده های عراقی در پی یافتن نشانه ای از اعضای خانواده خود هستند که در طول یک دهه اشغال عراق یا مفقود شده اند یا کشته شده اند.

عطرا محمد یکی از زنان بیوه عراقی گفت نیروهای امریکایی همسرم را کشتند پدرم را و همه مردان خانواده ام را کشتند دیگر هیچ مردی باقی نمانده همه مرده اند. وی که برای شناسایی جسد همسرش به پزشکی قانونی بغداد رفته است می گوید اگر وی در میان این قربانیان باشد من چگونه باید وی را تشخیص دهم. همه این اجساد سوزانده شده یا بشدت شکنجه شده اند بنحوی که بسیاری از اجساد متلاشی شده اند شناسایی انها بسیار دشوار است.

وی می گوید این چه نوع جنایتی است زنان و مردان جوان کشته شده اند.

اجساد بیست هزار قربانی در پزشکی قانونی بغداد تصویر برداری شده است تا افرادی مانند عطرا  محمد که تلاش می کنند نشانه ای از اعضای مفقود شده خانواده خود را بیابند به این مرکز مراجعه کنند.

هیچ سازمان رسمی در عراق وجود ندارد که به خانواده های قربانیان یا مفقودان در این کشور کمک کند.

با توجه به ان که ارتش امریکا محل و زمان کشف این اجساد را می داند این مساله می تواند کمک مهمی به شناسایی هویت بسیاری از مفقودان در عراق بکند..

هر چند امارهایی درباره تعداد قربانیان در عراق که اجساد انها کشف شده ارائه شده است اما هیچ امار معتبر و قابل اعتمادی درباره تعداد مفقودان در عراق در طول سالهای اشغال این کشور وجود ندارد.

حال هالیوود از ارتش آمریکا آنچنان غولی می سازد که هیچ کس قادر به برخورد با آنها نیست و در بازی های کامپیوتری از این ارتش شهوتی نیروهای ضدتروریسم و بشردوست و همچنین به قدرت زیاد آنها و جان سختی آنها اشاره میشود و اکنون تقریبا همه بازیهای پرفروش یا مانند کیش یک قاتل مفاهیم کابالا و شیطان پرستی و قدرتهای غیرخدایی و نبود خدا القا میشود و یا مانند ندای وظیفه و کانتر و آی جی آی و بتلفیلد نیروهای کاملا ضدتروریست و بسیار جان سخت و ناجی مردمان جهان به مردم جهان القا می کنند.

نویسنده:حمید علوی

نظرات  (۱)

سلام مطالب خوب وارزنده ای رو ارائه میدیدموید باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً